
Rekonstrukce železničního přejezdu na trati Čáslav - Třemošnice
Ze silnice I. třída tak zmizel poslední přejezd, který byl zabezpečen jen kříži. Více
Středisko kolejových staveb realizuje projektové dokumentace všech stupňů na novostavby, modernizace, rekonstrukce a opravy železničních tratí, železničních stanic a vleček.
Náplní činnosti střediska jsou také novostavby, rekonstrukce a opravy nástupišť, železničních přejezdů, železničního spodku, sanace pražcového podloží a odvodnění, stejně jako vyhotovení ekonomického hodnocení investičních staveb, včetně benefitových žádostí o dotace.
Středisko zajišťuje veškeré potřebné průzkumy, návrhy prostorového uspořádání tratí a železničních stanic, návrhy geometrické polohy koleje, bezbariérovost a značení pro nevidomé, inženýrskou činnost a potřebná rozhodnutí a povolení.
Ze silnice I. třída tak zmizel poslední přejezd, který byl zabezpečen jen kříži. Více
Projekt řešil rekonstrukci železničního svršku velkého zkušebního okruhu zkušebního centra VÚŽ v Cerhenicích v km 6,800 – km 13,218 591. Více
Projektová dokumentace řešila rekonstrukci mostu v km 46,640 trati Kácov – Světlá n.S.. Rekonstrukce železničního svršku, spodku, nástupiště, osvětlení nástupiště a přeložka kabelů byla vyvolána zdvihem mostní konstrukce a nevyhovujícím stavem těchto objektů. Více
Účelem stavby bylo provedení takových stavebních úprav, které zajistí zlepšení stávajícího nevyhovujícího stavu a zajistí další spolehlivé provozování železniční dopravy. Více
Projektová dokumentace řešila opravu objektu zastávky, nástupiště a osvětlení nástupiště na zastávce Bakov nad Jizerou město. Více
Projektová dokumentace řešila rekonstrukci výhybky č.3 na kolínském zhlaví v žst. Poříčany. Tato rekonstrukce zahrnovala vložení prototypu nové výhybky č.3 ve tvaru JU60 1:26,5- 2500, které zároveň vyvolalo posun kolejové spojky (výhybek č.1 a 2) a také mělo vliv na související technologická zařízení. Více
Jedná se o revitalizaci původní montážní základny SŽDC s. o, v současné době v majetku firmy METRANS a.s. V rámci stavby byly revitalizovány stávající zpevněné plochy, jeřábové dráhy, železniční vlečka a zázemí areálu včetně stávajících trakčních zařízení. Více